Allison
grafische vormgeving
communicatieadvies
Corps9
publishers
Allison is een kleinschalig maar zeer compleet reclamebureau. U bent welkom voor strategie, reclame, grafische vormgeving, webdesign en communicatieadvies.
Altijd één aanspreekpunt voor alle werkzaamheden.
Flexibel, snel, én tegen scherpe tarieven.
Als u graag met mensen werkt die naar u luisteren (écht luisteren), die op tijd de juiste vragen stellen en aan een half woord van u genoeg hebben, dan is Allison geknipt voor u.
Dat bespaart u écht veel tijd.
No nonsens, geen ingewikkelde processen, overbodige uren en hoge tarieven, maar een recht-toe-recht-aan werkwijze.
Eén aanspreekpunt voor alle werkzaamheden, een korter lijntje kan niet.
Kiest u ook voor deze manier van externe deskundigheid inhuren?
U ziet soms door de bomen het bos niet meer? Geeft niks. Ieder z’n vak. Samen komen we er wel uit. Ik geef u graag een objectief advies op uw vragen:
Communiceer ik goed?
Is dit de taal die mijn klanten willen horen?
Is dit het beeld dat bij mijn organisatie hoort?
Allison is een sterk zakelijk geörienteerd buro voor grafische vormgeving en communicatie-advies, met veel know-how voor het midden- en kleinbedrijf.
Het gaat erom mensen te raken. Niet alleen rationeel, maar vooral ook emotioneel.
U wilt op een bijzondere manier onder de aandacht komen? Ik ontwikkel ideeën die aansluiten bij uw organisatie. En die úw doelgroep in beweging krijgt.
Ik streef naar een maximaal effect met minimale middelen. Elke keer wordt opnieuw bekeken welke techniek, internet, social media, drukwerk etc. daarvoor ingezet wordt. Het doel heiligt de middelen.
“Inspiratie is voor amateurs, wij gaan gewoon aan het werk” zei Picasso. Een heerlijke uitspraak.
Ik weet niet of Allison bijzonder is. Ik denk dat er veel gedreven vormgevers zijn. Als betrokkenheid, werken met plezier, afspraken nakomen, meedenken met de klant (en indien nodig tegengas geven) bijzonder is, dan is Allison bijzonder.
Allison behoort tot de oudste bureaus van Deventer. Hoe dat komt? Ik denk: gewoon hardwerken, afspraken nakomen en kwaliteit leveren.
En misschien ook wel: vooruitkijken en er rekening mee houden dat er ook wel eens mindere tijden kunnen komen.
In 1989, bij de start van mijn buro, heb ik dit tegeltje laten maken en het is nog steeds mijn lijfspreuk.
Klanten vergeten de tekst nog weleens. En dan is toch weer snelheid gevraagd. Geeft niks.
Papier is op de weg terug. Uit onderzoek blijkt dat het fysieke produkt, papier, een diepere indruk in ons brein achterlaat dan vluchtige online reclame. Papier: dat is onverdeelde aandacht. Let maar eens op: in de krant en in de brievenbus. Je ziet meer en meer papier, zowel in advertenties als folders.
Ondanks dat de wereld steeds kleiner wordt vinden veel mensen het nog steeds prettig om een buro "om de hoek" te hebben. Even bij elkaar zitten werkt in een aantal gevallen beter dan telefoon of mail.
Om snel, flexibel in te spelen op vragen, is het soms hard werken. Veel klanten vinden het prettig dat je bij wijze van spreken de volgende dag al met de opdracht aan de slag gaat. Daar is volgens mij niks mis mee.
Dat wou ze graag! Bovendien mag mijn vrouw gezien worden. En een topper op het gebied van holistische massage. Bekijk haar website maar: www.gerdaschootuiterkamp.nl
5 stappen voor een goede briefing van je vormgever.
1. Weet wat je wilt. 2. Schrijf het op. 3. Verzamel voorbeelden waar je blij van wordt. 4. Verzamel voorbeelden van wat je absoluut niet wilt. 5. Doe het schriftelijk.